Blog

2021-05-18

Jak identyfikacja wizualna pozwala zrozumieć własną firmę?

Odbiór Twojej firmy na rynku jest niezwykle istotny. Codziennie dziesiątki, setki i tysiące ludzi stykają się z nią w różnych miejscach i sytuacjach. Twój potencjalny klient może trafić na Ciebie zarówno w drodze do pracy, podczas spaceru, a także w czasie korzystania z mediów społecznościowych. Możliwości jest naprawdę wiele, ale sztuką jest ich odpowiednie wykorzystanie. Wystarczy zaledwie moment, aby wywrzeć wrażenie na Twoim odbiorcy i wywołać w nim określone emocje, a co za tym idzie — przekonać go do zakupu oferowanego przez Ciebie produktu lub usługi.

2021-05-11

Co mówi o sobie Twoja firma? Tajniki komunikacji przez wizerunek.

Każdy z konsumentów dokonuje swoich wyborów, kierując się najróżniejszymi motywacjami. Część z nich wybiera produkty na podstawie ceny, inni sentymentu do marki, a jeszcze inni na podstawie reklam lub rekomendacji. Chociaż każda z wymienionych przyczyn nabywania jest różna, to każdy z konsumenckich wyborów oparty jest o komunikat, który zadecydował o zainteresowaniu produktem. Jak zatem zakomunikować naszemu potencjalnemu odbiorcy, że oferowany przez nas produkt jest najlepszym, godnym zaufania wyborem? Odpowiedzią na to pytanie jest komunikacja wizualna i stojąca za nią filozofia. Sprawdźmy razem co może przekazać Twoja firma.

2021-04-17

Własna firma. Jak rozpocząć przygodę w biznesie?

Droga na szczyt jest ponoć bardzo prosta — wystarczy założyć firmę, która osiągnie sukces. Mogłoby się wydawać, że to tylko tyle i aż tyle. Jednak w rzeczywistości rozpoczęcie prac nad własną firmą, która ma osiągać sukcesy, może być odrobinę trudniejsze. Zatem od czego zacząć swoją przygodę w świecie biznesu? Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, w którym przedstawimy kilka pomysłów, które z pewnością pomogą Ci rozpocząć pracę nad własną firmą.

2021-04-16

Nazwa dla firmy. Czy sama nazwa ma znaczenie?

Stykając się z wieloma firmami, z pewnością w pamięci zapadało Ci wiele szczegółów z nią związanych. Mogło być to logo, określona kolorystyka, lub aranżacja przestrzeni w sklepie, showroomie, czy siedzibie firmy. Są to jednak bodźce, które pobudzają w głównej mierze tylko Twój wzrok. Nie od dziś wiadomo, że marketing i prowadzenie firmy opiera się zmysłach i emocjach. Z tego powodu najlepiej bazować na doznaniach, które pobudzają więcej niż jeden zmysł. Na tej zasadzie działa dobrze dobrana nazwa firmy, która pojawia się w głowie młodych przedsiębiorców znacznie szybciej niż biznesplan.

2021-04-14

Rodzaje urlopów – Jak i kiedy możemy ubiegać się o urlop?

Urlop to nie tylko zwieńczenie wielu tygodni i miesięcy ciężkiej pracy, lecz czasami zwyczajna konieczność. Traktowanie go jako pewnego rodzaju nagrody sprawdza się jako świetny motywator. Nie zapominaj jednak, że przysługujący Ci urlop jest określony prawnie. Nie jest to przywilej, lecz coś, co po prostu Ci się należy. Rodzaje urlopów i ich specyfikę reguluje Kodeks pracy, z którego możesz dowiedzieć się, ile dni danego rodzaju urlopu Ci przysługuje, a także, w jakich sytuacjach możesz z niego korzystać.

2021-04-11

Analiza SWOT – Charakterystyka i potrzeba jej wykonania.

Ocena ryzyka przedsięwzięcia, jakim jest założenie własnej firmy, jest fundamentalną kwestią. Odpowiedni biznesplan to jedno, lecz dogłębna analiza powiązana z przemyślanym wdrożeniem go w życie to druga kwestia. Budując swoją firmę, musisz mierzyć siły na zamiary i być świadomym wszelkich czynników, które będą Ci pomagać, a także przeszkadzać w drodze ku osiągnięciu sukcesu. Zatem w jaki sposób przeanalizować to, co może spotkać Twoją firmę w najbliższej przyszłości?

2021-04-08

Biznesplan YouTube. Ile można zarobić na YouTube?

Praca na platformie YouTube nie budzi już tak skrajnych emocji, jak jeszcze kilka lat temu. Obecnie jest to jedna z gałęzi gospodarki odpowiedzialnych za rozrywkę. Mimo to informacja ile można zarobić na YouTube, wciąż jest owiana tajemnicą. Składa się na to wiele czynników, które nie opierają się wyłącznie na tworzeniu filmów i treści rozrywkowych. Zatem pojawia się pytanie, ile zarabia youtuber? Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, w którym staramy się określić, ile można zarobić na YouTube.

2021-03-23

Co to jest biznesplan i dlaczego warto go mieć?

Na pytanie, co to jest biznesplan, musi sobie odpowiedzieć każdy przedsiębiorca. Zapewne jak sama nazwa wskazuje, jest to plan biznesu, jaki będziemy prowadzić. W teorii jest to poprawna odpowiedź, ale czy wystarczająco wyczerpuje temat? Dodatkowo, czy posiadanie biznesplanu jest naprawdę tak istotne dla prowadzenia firmy? Zapraszamy do przeczytania naszego krótkiego wpisu, w którym wyjaśniamy, czym jest biznesplan i dlaczego warto go posiadać.

2021-03-21

Jak rozkręcić biznes? Marketing czy Dystrybucja?

Jeśli posiadasz już biznesplan i wszystkie niezbędne rzeczy potrzebne do dziarskiego wejścia w świat przedsiębiorców, z pewnością zastanawiasz się jak rozkręcić biznes. Istnieje wiele sposobów na wprawienie Twojej firmy w ruch. Możesz skupić się na solidnym marketingu, ale też dobrze zaplanowanej dystrybucji. Kto wie, może zastosowanie jednego i drugiego będzie idealnym rozwiązaniem? Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, w którym powiemy Wam, jak rozkręcić biznes.

2021-03-17

Strategia marketingowa i strategia biznesowa. Dlaczego warto je opracować?

Strategia marketingowa i strategia biznesowa to filary firmy, bez których ciężko jest obejść się w obecnych czasach. Wiedzą o tym zarówno młodzi, jak również bardziej doświadczeni przedsiębiorcy. Obie strategie pozwalają rozwinąć skrzydła, ale także kontrolować i trzymać w ryzach swój biznes. Zapraszamy do zapoznania się z naszym krótkim wpisem, w którym postaramy się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego warto opracować strategię marketingową i strategię biznesową swojej firmy.

2021-03-12

Własna firma. 5 wskazówek na początek działalności.

Własna firma jest dla wielu osób największym marzeniem, które jest na wyciągnięcie ręki. Jej założenie i prowadzenie wydaję się szalenie skomplikowane, ale zapewniamy, że to tylko pozory. Aby zacząć pracować nad własną marką, wystarczą na początek przysłowiowe dobre chęci. Bycie małą firmą nie musi trwać wiecznie.

2021-03-06

Biznesplan dla e-commerce. Sprawdź, czego więcej potrzebujesz.

Gotowy biznesplan dla e-commerce jest obowiązkowym krokiem, który musi postawić każdy, kto chce zająć się handlem w internecie. Kwestią bezdyskusyjną jest, że rynek sklepów internetowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż. Nawet małe, rodzinne biznesy prowadzą już sprzedaż online.